9 Kasım 2010 Salı

Fıkra Oku : Zıçma Anında

Otobusle Giderken, Bolu Dagi'nda Verilen Molada Hemen TuvaleteKosturdu Korkunc Sıkışmıstı. şansina Bos Kabin Bulup Kendini Oraya Atti...Tam Oturmustu Ki Yan Kabinden Bir Ses "merhaba" Dedi Adam Saskin "merhaba" Diye Cevap Verdi Ses Devam Etti:--- Nasilsin?Ilk Defa Basina Boyle Bir Sey Geliyordu... Yine Saskin SaskinYanitladi:--- Sagol Iyiyim. Sen Nasilsin?Ses Sordu:--- Ne Yapiyorsun?Bir An Tereddut Gecirdi. Adam Onun Tuvalette Oldugunu Bildigi IcinMutlaka Ne Yaptigini Da Biliyordu. Baska Birsey Anlatmak Istedi Ve "ben" Dedi---istanbul'dan Ankara'ya Gidiyorum. Sen Nereye Gidiyorsun?Adamin Sonraki Cumlesi Bu Muhabbeti Sona Erdirdi.--- Hayatim, Telefonu Kapatiyorum. Yandaki Tuvalette Bir GerizekaliVar. Sana Sordugum Sorulara Yanit Verip Duruyor. Ben Seni Sonra Ararim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder